Need ostu- ja tarnetingimused kehtivad Allafroer.se-le, mille omanik ja haldaja on Idéladan AB. Allafröer.se pakub seemneid, taimi ja kasvatustooteid eesmärgiga muuta kasvatamine lihtsaks ja lõbusaks. Tingimused kehtivad kõigile ostudele ja tellimustele, mida teevad veebilehel Rootsis elavad kliendid. Kliendina on teil õigus nõuda teavet oma isikuandmete kohta vastavalt meie privaatsuspoliitikale.
Samuti on teil õigus nõuda oma isikuandmete muutmist või kustutamist. Kui teil on küsimusi, võtke meiega ühendust allafroer.se kontaktivormi kaudu. Meie eesmärk on vastata teie küsimusele 24 tunni jooksul.
Idéladan AB 559311-2963 Hässelby 11 72592 Västerås E-mail: info@allafroer.se Telefon: 0738-114488 www.allafroer.se
Ostuleping
Ostuleping sõlmitakse siis, kui te otsustate oma tellimuse kassas registreerida. Tellimuse kinnitus genereeritakse seejärel automaatselt ilma käsitsi kontrollimata.
Kui tellimuses esineb viga, võtame teiega ühendust, et asja edasi menetleda, see võib olla broneering, et tellitud toode on muutunud tarneaeg või muud ettenägematud sündmused. Vanusepiirang Me sõlmime lepinguid ainult täiskasvanutega (18-aastased ja vanemad) või alaealistega eestkostja loal ja heakskiidul.
Kõik erandid on kooskõlas lapsevanemate seadustikuga. Hinnad Veebilehel toodud hinnad on hinnad koos käibemaksuga. Käibemaks sisaldub kogumaksumuses, mida näete kassas, kui te ei muuda seda äritellimuseks. Hinnakorrektsioone võib teha ka igal ajal ilma etteteatamiseta. Hinnad ei sisalda saatmiskulusid. Kõik saatmiskulud lisatakse kassas enne ostu sooritamist.
Pakume makseid Qliro ja Klarna kaudu.
Kassas saate tasuda mitme maksevõimalusega: maksa kohe, maksa hiljem ja tasu jagatud kujul.
Saate maksta ka swishiga. Pakkumised kehtivad iga toote puhul varude lõppemiseni või kuni pakkumise lõppemiseni. Me jätame endale õiguse välja müüa.
Kasutame oma laost kauba kohaletoimetamiseks PostNordit ja DHL-i. Enamik seemnetellimusi saadetakse Postnordiga kas kirja- või kaubakirjana.
Mahukamad või raskemad tooted saadetakse postipakkidena kas Postnordi või DHLiga. Mõned tooted saadetakse otse meie tarnijatelt, siis võib saatmine toimuda teiste ekspediitoritega.
Tellimused saadetakse tavaliselt 0-3 päeva jooksul.
Meie eesmärk on pakendada kõik tellimused tööpäeviti 24 tunni jooksul. Kui mõne toote tarneaeg on sellest erinev, on see vastava toote juures märgitud. Taimede tarneaeg on tavaliselt kuni 10 päeva.
Milline on taime tarneaeg, on märgitud tooteinfo juures. Viivitused Me tahame olla kiire tarne ja anname endast parima, et see oleks teie ettekujutus, kui te tellidate allafröer.se-st.
Siiski võib mõnikord esineda viivitusi ja me ei saa garanteerida tarneid konkreetsel päeval. Me jätame endale õiguse lõppmüügi ja meie tarnijate võimalike tagavarade puhul, mis võivad mõjutada tarneaega.
Kohaletoimetamiskulud on alati näidatud meie kassas.
Me tarnime kogu ELi ja Norra Pakume tasuta kohaletoimetamine tellimuste üle 695kr. (Ei kehti tellimuste puhul, mis sisaldavad taimi)
Tagastamata jäänud pakkide puhul jätame endale õiguse nõuda meilt tagasi saadetavate pakkide tagastamiskulusid. Elusate taimedega pakendite puhul ei tagastata tellimuse summat, kuna taimed hävitatakse transpordiaja jooksul.
Tarbijana on teil põhiline õigus 14-päevasele tühistamisperioodile kaugmüügi ja väljaspool äriruume sooritatud ostude puhul. Erandiks on kaubad, mis võivad kiiresti rikneda. Elusad taimed kuuluvad sellesse kategooriasse ja seetõttu ei ole meilt tellitud elusate taimede ja sibulate puhul taganemisõigust. Taganemisõigus ei kehti ka kohandatud toodete puhul.
Tühistamisõigus algab hetkest, mil olete kauba kätte saanud. Et teie tagastamine oleks võimalikult sujuv, soovitame teil enne toodete tagastamist meiega ühendust võtta aadressil info@allafroer.se ja me aitame teil saada teavet toodete tagastamise viiside kohta. Te maksate tagasisaatmise eest ja tooted saadetakse meile tagasi originaalpakendis. Kaup peab olema uues ja kasutamata seisukorras. Teil on õigus kaupa hoolikalt uurida. Pärast seda, kui oleme teie tagastatud tooted kätte saanud ja kontrollinud, tagastame teie kontole makstud summa 14 päeva jooksul.
Naha kohaletoimetamine
Kui oleme saatnud teile vale toote, võtke meiega ühendust aadressil kundservice@allafroer.se ja me aitame teil saada õiged tooted. Loomulikult katame me vigaste toodete tagastamise ja õigete toodete tagastamise teile.
Tarbijakaitse seaduse kohaselt on teil 3 aastat aega ostetud toote kohta kaebuse esitamiseks. Kontrollige alati, et kaup oleks kauba kättesaamisel laitmatus korras. Toote kohta võib esitada kaebuse, kui tootes on tootmisvead või kui toode on muul viisil vigane. Transpordikahjustuse korral teatage sellest kauba kättesaamisel otse vedajale ja saatke meile e-kiri aadressil kundservice@allafroer.se ning me aitame teid kaebuse esitamisel.
Tellimuse taotlemiseks peavad kliendid olema vähemalt 18-aastased. Meie eesmärk on pakkuda teile kui kasvatajaile põnevaid ja taskukohaseid tellimuspakendeid. Kui olete tellinud tellimuse, saate kinnituse esitatud e-posti aadressile. Tellimusleping tähendab, et teile kui kliendile toimetatakse üks kord kalendrikuus toode määratud aadressile. Toode koosneb tavaliselt mitmest erinevast esemest, mis tarnitakse konkreetses pakendis/karbis.
Tellimuse hind sisaldab käibemaksu ja saatmist. Te maksate oma tellimuse iga kuu viimasel tööpäeval ja me saadame teie tellimuse järgmisel nädalal.
Meie tellimused ei ole tähtajalised. Kuni päev enne igakuise makse sooritamist saate valida, kas peatada või tühistada oma tellimuse.
Seda saate teha, logides sisse oma kontole või saates meile e-kirja. Teil on 14-päevane õigus oma tellimusboksist loobuda, kuid te ei saa valitud tooteid boksist tagasi saata. Kui soovite oma tellimusboksi tühistada ja tagastada, võtke meiega ühendust aadressil kundservice@allafroer.se. Te vastutate tagastamiskulude eest ja me tagastame teile raha 14 päeva jooksul pärast toodete kättesaamist.
Kõik seemned Rootsi 2024