Tagastab

Kas te olete ümber mõelnud?

Me tahame, et te oleksite oma ostuga rahul.

Teil on 14-päevane tühistamisõigus alates kauba kättesaamisest. See on kooskõlas kauglepingute ja väljaspool äriruume sõlmitavate lepingute seadusega (SFS 2005:59).
Tarbijana vastutate te tagastamiskulude ja nõuetekohase pakendamise eest.

14-päevane tühistamisperiood ei kehti kõigi toodete puhul. Kui tagastusõigus ei kehti, on see toote tellimisel märgitud toote kirjelduses. Sellisteks kaupadeks võivad olla näiteks erikaubad või lühikese säilivusajaga või tundlikud kaubad.

Kuidas te seda teete?

Alustuseks võtke meiega ühendust aadressil allafröer.se e-posti või tavaposti teel. Meil on vaja teie nime, aadressi, telefoni- ja e-posti aadressi ning soovi korral selgitust, miks te oma arvamust muutsite, et meil oleks võimalus parandada, kui te ei ole rahul. Teie tühistamise kontakt tuleb saata meile 14 päeva jooksul pärast saadetise kättesaamist.

Seejärel võtame teiega ühendust ja edastame teile aadressi ja üksikasjad tellimuse tagastamise kohta. Kui oleme teie saadetise kätte saanud ja veendunud, et see on algses seisukorras, kirjutame teie makse heaks.

Kaebused

Meie eesmärk on müüa võimalikult kvaliteetseid tooteid. Kuid mõnikord on toode vale. Kui teil on kaebus, võtke meiega ühendust ja öelge, milles probleem seisneb. Esimesel juhul asendame või parandame eseme teie jaoks, kuid kui meil ei ole seda eset või kui me leiame, et teile ei ole kasulik saada asendust või me ei saa seda parandada, võime me eseme tagasi osta. Me tahame ainult rahulolevaid kliente, kuid kui tekib olukord, kus me ei nõustu kaebuse esitamise õigusega, järgime alati ARNi soovitust.