Tagastab

Kas te olete ümber mõelnud?

Me tahame, et te oleksite oma ostuga rahul.

Teil on 14-päevane tühistamisõigus alates kauba kättesaamisest. See on kooskõlas kauglepingute ja väljaspool äriruume sõlmitavate lepingute seadusega (SFS 2005:59).
Teie kui tarbija vastutate tagasisaatmise eest ja selle eest, et see oleks õigesti pakitud, et seda saaks saata.

14-päevane tühistamisperiood ei kehti kõigi toodete puhul. Kui tagastusõigus ei kehti, on see toote tellimisel märgitud toote kirjelduses. Sellisteks kaupadeks võivad olla näiteks erikaubad või lühikese säilivusajaga või tundlikud kaubad.

Kuidas te seda teete?

Alustuseks võtke meiega ühendust aadressil allafröer.se e-posti või tavaposti teel. Meil on vaja tellimuse numbrit ja nime ning teavet selle kohta, kas soovite aurutada kogu tellimust või ainult osa sellest. See on taganemisvorm ja sellest piisab meile, et tagada, et te kui tarbija täidate Rootsi tarbijakaitseameti nõuet teatada selgelt oma otsusest lepingust taganeda.
Kui soovite saata meile selgituse, miks te oma arvamust muutsite, et meil oleks võimalus seda parandada, oleksime väga rõõmsad, kuid see ei ole kohustuslik.
Teie tühistamise kontakt tuleb saata meile 14 päeva jooksul pärast saadetise kättesaamist.

Tagastamise aadress on

Ideladan AB
Kranbalksgatan 4CE
72138 Västerås

Kui oleme teie saadetise kätte saanud ja veendunud, et see on algses seisukorras, kirjutame teie makse heaks.

Kaebused

Meie eesmärk on müüa võimalikult kvaliteetseid tooteid. Kuid mõnikord on toode vale. Kui teil on kaebus, võtke meiega ühendust ja öelge, milles probleem seisneb. Esimesel juhul asendame või parandame eseme teie jaoks, kuid kui meil ei ole seda eset või kui me leiame, et teile ei ole kasulik saada asendust või me ei saa seda parandada, võime me eseme tagasi osta. Me tahame ainult rahulolevaid kliente, kuid kui tekib olukord, kus me ei nõustu kaebuse esitamise õigusega, järgime alati ARNi soovitust.

Manage cookie settings